blog blog .

blog

چگونه چاقي ران را از بين ببريم؟

برخي از خانم ها ران هاي چاقي دارند كه اين مي تواند هم ژنتيكي باشد و هم اين كه ممكن است به دليل تغذيه نامناسب باشد. ما در اين مطلب از پرشين وي قصد داريم نكات مهم در از بين بردن چاقي ران و براي لاغر شدن ران ها چه بخوريم را به اشتراك بگذاريم.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۱:۱۶ توسط:blog موضوع: نظرات (0)

جير آلكانترا

جير مخصوص سقف اتومبيل
يكي از آپشن هاي به كار رفته در خودروهاي كلاس بالا، سقف جير است. معمولا اين آپشن در خودروهاي وارداتي وجود دارد. جير مخصوص سقف اتومبيل را مي توان براي همه خودروها نصب كرد. اين آپشن به سفارش مشتري، بر روي خودروهاي لوكس مانند بي ام و، پورشه و مرسدس بنز به حالت فابريك نصب مي شود. يكي از انواع جير كه از آن براي طراحي قسمت هاي داخلي اتومبيل هاي لوكس استفاده مي شود، جير آلكانترا است. اين جير توسط شركت ايتاليايي به همين نام توليد مي شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۰:۰۶ توسط:blog موضوع: نظرات (0)

آيا خوردن آبغوره يا ترشي باعث از بين رفتن چربيهاي شكم ميشود؟

يك باور عامه وجود دارد كه مي گويند خوردن آبغوره و ترشي باعث از بين رفتن چربيهاي شكم مي شود اما اين باور غلط است وخوردن ترشيجات هيچ تاثيري در آب كردن شكم ندارد براي از بين بردن چربي هاي دور شكم و جاهاي ديگر از بدن بايد ورزش كرد و از يك رژيم غذايي خوب پيروي كرد در اين مطلب از پرشين وي نكاتي را براي ازبين رفتن چربيهاي شكم براي شما عزيزان آماده كرده ايم.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۹:۰۰ توسط:blog موضوع: نظرات (0)